Cum influenteaza situatia economica si evenimentele din 2012 cheltuielile de publicitate ale companiilor? Cati bani de publicitate sunt "pe piata" si ce efecte au asupra relatiei dintre media, agentii si companii? Cat de bune sunt noile masuratori de audienta - pe baza carora sunt alocati banii de publicitate - in ochii agentiilor si clientilor? Bogdan Prajisteanu, directorul MEC Romania - una dintre cele mai active agentii de media din ultimii ani - discuta online despre tendintele pietei de media si publicitate joi, de la ora 11.00.
Bogdan Prajisteanu conduce MEC Romania, agentie ce face parte din reteaua MEC Global, operatiune a GroupM, grupul de investitii media al conglomeratului de comunicare WPP. Printre clientii agentiei se numara BCR, Beiersdorf, Colgate-Palmolive, Danone, URBB.
- Pe piata locala, MEC s-a remarcat in ultimii ani inclusiv prin dezvoltarea accelerata a activitatilor in zona online. La inceputul acestui an, seful MEC Interaction, Marius Pahomi, a parasit compania.
Nota Redactiei:
- Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articolului.
- Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
- Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori.
- Postarile lungi sau care contin mai mult de doua intrebari nu vor fi validate.
- Cele mai bune intrebari vor fi preluate intr-un interviu realizat de Costin Ionescu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu