joi, 29 martie 2012

Din calau, la un pas sa devina victima. Profesorul care a batut un elev: "Era sa ma omoare tatal"

stirileprotv.ro Din calau, profesorul din Bacau filmat in timp ce-si lovea un elev de scoala generala, sustine ca a fost cat pe ce sa devina victima. Tatal baiatului agresat ar fi venit cu un pumnal la scoala, spune dascalul.

Cel acuzat recunoaste ca i-a zis cateva, pentru ca i-a batut copilul bolnav de astm. Dar nu a ridicat mana asupra lui. Cert este ca profesorul de matematica a fost deja sanctionat de conducerea scolii.

Dascalul violent sustine ca tatal baiatului a venit joi sa il puna la punct.

"A venit asupra mea cu un pumnal si a zis ca ma face praf. Au venit copiii si asa am fost salvat", a declarat Gheroghe Ciobanu.

Tatal baiatului palmuit si tras de par recunoaste ca a avut o discutie cu profesorul insa fara violenta. 

"Eu nu am fost cu nimic acolo. Am vorbit numai verbal, nu am fost sa-l bat. Era si paznicul acolo. I-am zis de toti sfintii si asta e", s-a aparat tatal baiatului.

De altfel, si mama spune ca sotul ei s-a infuriat cand a vazut cum baiatul lor, bolnav de astm, este palmuit si tras de par. Insa a fost o reactie de moment.

Dascalul mai are doua luni pana la pensionare si incearca sa-si gaseasca scuze pentru iesirea nervoasa si este gata sa accepte orice pedeapsa.

"Scaparea asta este probabil din cauza stresului. Regret profund cele intamplate. In cele doua luni ramase merg la clasa, fac incet o problema, doua, cat pot ei. Nu-i stresez, nu le mai adresez niciun cuvant", a spus profesorul.

Deocamdata, conducerea scolii a hotarat sa-i taie 15% din salariu, pe urmatoarele trei luni, iar vineri va lua decizia daca profesorul va fi dat afara din sistem.

In plus, si politia il cerceteaza pentru loviri, dupa ce parintii copilului au facut plangere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu